به نحوه طراحی هنر ایزومتریک در Adobe Illustrator خوش آمدید! در این ا

موزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور مرحله به مرحله نحوه ترسیم شخصیت های بردار ایزومتریک بدون استفاده از شبکه ایزومتریک را یاد خواهید گرفت.

بنابراین هنر ایزومتریک چیست؟ این تکنیک بسیار محبوب است زیرا اجازه می دهد تا یک تصویر به جای پیش بینی کردن آنها ، هر سه بعد را در مقیاس کامل منتقل کند. چشم انداز ایزومتریک زمانی است که زاویه 30 درجه روی طرفین یک جسم اعمال شود. این بهترین حالت با استفاده از مکعب ایزومتریک (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود) نشان داده شده است.

مکعب ایزومتریک

می توانید با استفاده از یک شبکه ایزومتریک (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود) گرافیک ایزومتریک در Illustrator ایجاد کنید. این به شما کمک می کند با دنبال کردن شبکه ، اشکال ایزومتریک ایجاد کنید.

برای الهام گرفتن بیشتر از گرافیک های ایزومتریک ، GraphicRiver را بررسی کنید ، جایی که می توانید طیف گسترده ای از منابع مختلف ایزومتریک را پیدا کنید.

شبکه ایزومتریک
به دنبال آموزش های هنری ایزومتریک بیشتر هستید؟ برای اطلاعات بیشتر به جمع بندی ما مراجعه کنید:


ایزومتریک
22 آموزش تصویرگر برای ایجاد تصویر ایزومتریک
شان هاج
1. نحوه تنظیم پرونده پروژه جدید
مرحله 1
بیایید با تنظیم یک سند جدید در Adobe Illustrator (پرونده> جدید یا کنترل-N) شروع کنیم. برای این آموزش از تنظیمات زیر استفاده خواهیم کرد:

تعداد تابلوهای Artboard: 1
عرض: 850 px
ارتفاع: 850 پیکسل
واحد: پیکسل
در برگه Advanced ، از تنظیمات زیر استفاده کنید:

حالت رنگ: RGB
جلوه های شطرنجی: صفحه (72ppi)
حالت پیش نمایش: پیش فرض
تنظیمات پروژه Adobe Illustrator
تبلیغات
گام 2
به واحدها بروید و از تنظیمات نشان داده شده در زیر استفاده کنید.

کلی: پیکسل
سکته مغزی: امتیاز
نوع: امتیاز
تنظیمات برگزیده پروژه Adobe Illustrator

2. نحوه ایجاد سر
مرحله 1
ابزار Ellipse (L) را انتخاب کرده و یک دایره ایجاد کنید. کلید Shift را روی صفحه کلید نگه دارید و با کلیک و کشیدن با ماوس ، یک دایره مناسب ایجاد کنید. برای رنگ پوست ، از تنظیمات زیر استفاده خواهیم کرد ، اما احساس رایگان کنید که رنگ های خود را برای پروژه خود انتخاب کنید.

ر: 194
ج: 119
ب: 112
یک حلقه کامل ایجاد کنید
گام 2
ابزار انتخاب مستقیم (A) را انتخاب کنید و حلقه را انتخاب کنید. این امر نقاط لنگر شکل را نشان می دهد و شما را قادر می سازد تا آنها را با ابزار تنظیم کنید.

نقاط لنگر دایره
مرحله 3

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


از ابزار Direct Selection (A) استفاده کنید تا نقطه لنگر پایین را انتخاب کنید و آن را به سمت آن حرکت دهید تا چانه شخصیت شما ایجاد شود.

چانه را ایجاد کنید
مرحله 4
با استفاده از ابزار Ellipse ، یک حلقه عالی دیگر ایجاد کنید و این بار برای موهای شخصیت خود رنگی را انتخاب کنید.

ر: 45
G: 42
ب: 69
پشت مو ایجاد کنید
مرحله 5
برای ایجاد گوش ، از Rounded Rectangle Tool استفاده کنید. با استفاده از همان رنگ پوستی که برای سر استفاده می شود ، یک شکل کپسول کوچک بکشید و آن را به جای خود حرکت دهید.

گوش را ایجاد کنید
مرحله 6
برای ایجاد کپسول بزرگتر از ابزار Rounded Rectangle استفاده کنید. از همان رنگی که برای مو استفاده کرده اید استفاده کنید و کمی آن را با زاویه بچرخانید.

کپسول تاریک را بچرخانید
مرحله 7
برای قرار دادن شکل در جلوی سر از ابزار Selection (V) استفاده کنید.

حاشیه را ایجاد کنید
مرحله 8
با کپی کردن آن (Control-C) و چسباندن آن (Control-V) شکل را کپی کنید. کپسول جدید را بالاتر از بالای سر قرار دهید تا حجم اضافی مو ایجاد شود.

حجم مو را اضافه کنید
مرحله 9
بر روی شکل برداری که گوش را نشان می دهد راست کلیک کرده و ترتیب را انتخاب کنید> Bring to Front.

شکل بردار را به جلو بیاورید
مرحله 10
با این کار شکل گوش در بالای مو قرار می گیرد.

گوش را در بالا قرار دهید
مرحله یازدهم
دو کپسول کوچک دیگر ایجاد کنید و از ابزار Selection (V) برای چرخاندن آنها و جابجایی آنها به جای استفاده کنید.

ریزش مو ایجاد کنید
مرحله 12
یک کپسول برای گردن ایجاد کنید و آن را زیر سر حرکت دهید. از رنگ کمی تیره تر برای پوست استفاده کنید.

ر: 165
ج: 89
ب: 89
گردن را ایجاد کنید
مرحله 13
یک لایه جدید برای پس زمینه ایجاد کنید.

یک لایه جدید ایجاد کنید
مرحله 14
در لایه جدید ، از ابزار Rectangle استفاده کنید تا یک پس زمینه جدید ایجاد کنید و یک رنگ مناسب را انتخاب کنید:

ر: 186
ج: 227
ب: 254
یک رنگ پس زمینه ایجاد کنید
3. نحوه ایجاد بدن ایزومتریک
مرحله 1
از ابزار Rectangle استفاده کنید و تقریباً یک مستطیل سفید بلند بکشید. از ابزار Direct Selection (A) استفاده کنید تا دو نقطه لنگر برتر به سمت یکدیگر حرکت کنید تا یک ذوزنقه ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که هر چهار ابزارک Live Corner قابل مشاهده هستند (در غیر این صورت ، شکل را از حالت انتخاب جدا کرده و دوباره با کلیک کردن در وسط آن را انتخاب کنید). ویجت را انتخاب کنید و هر چهار گوشه را به سمت مرکز بکشید تا گوشه ها را دور بزنید.

شکل وکتور بدن را ایجاد کنید
گام 2
مطمئن شوید که بدن انتخاب شده است. به Effect> 3D> Rotate بروید.

چرخش 3D را انتخاب کنید
مرحله 3
در کادر بازشو ، موارد زیر را انتخاب کنید:

سمت: ایزومتریک درست
سطح: بدون سایه
گزینه های چرخش 3D
مرحله 4
این به بدن ظاهری شکل ایزومتریک می بخشد. توجه داشته باشید که هنوز هم می توانید شکل آن را مانند زمان 2D تغییر دهید و این در زمان واقعی تنظیم می شود.

نمای ایزومتریک شکل
مرحله 5
مطمئن شوید که بدن انتخاب شده است. به Effect> 3D> Extrude & Bevel بروید.

3D اکسترود و bevel را انتخاب کنید
مرحله 6
در کادر بازشو ، موارد زیر را انتخاب کنید:

موقعیت: Off-Axis-Front
عمق اکسترود: 50 پوند
بول: گرد
قد: 4 پیمانه
سطح: بدون سایه
گزینه های اکسترود 3 بعدی و bevel
مرحله 7
این یک شیء سه بعدی ایزومتریک است که ما ایجاد می کنیم


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها